Zlatý středník

19.01.2011 08:22

Oriflame získal Certifikát Profesionální úrovně Zlatý Středník 2005 za publikaci Katalog Oriflame. 

PR Klub udělil Zlaté středníky za rok 2005
V pražském divadle Archa vyvrcholil ve čtvrtek 6. dubna večer čtvrtý ročník prestižní soutěže firemních publikací a prezentací Zlatý středník 2005. Celkově bylo do devíti kategorií soutěže přihlášeno 152 prací, což je srovnatelné s loňským ročníkem. Více než polovina prací postoupila do užšího výběru, počet titulů, které nezískaly žádné ocenění, klesl ve srovnání s prvním ročníkem téměř o polovinu. To podle porotců svědčí o tom, že kvalita přihlášených prací je rok od roku vyšší.

Z celkového počtu 152 publikací a prezentací postoupilo 90 % do druhého kola a z nich více než 50 % do užšího výběru. Celkově tedy více než 43 % publikací a prezentací získalo ocenění RATED, mezi nimiž byla také společnost Oriflame s publikací Katalog Oriflame. 28 % ocenění TOP RATED. Zbylých 27 publikací a prezentací obsadilo některou z prvních tří příček v jedné z devíti kategorií. 

A co to vlastně Zlatý středník je?
Zlatý středník je soutěž firemních publikací, která probíhá již čtvrtým rokem. Soutěž hodnotí a oceňuje firemní periodické a neperiodické publikace určené k reprezentaci společnosti či prezentaci výrobků či služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům. Soutěž je podporována: APRA (Asociací Public Relations Agentur), Asociací poskytovatelů internetových řešení, časopisem Marketing Magazine a Strategie, Českou marketingovou společností, Marketingovým klubem ČR, SIMAR (Sdružením agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění), společností Computer Press, a. s. a společností Actum, s. r. o

Zpět
Přírodní švédská kosmetika Oriflame.cz: make-up, vůně, parfémy, péče o pleť, péče o tělo, péče o vlasy, wellness, katalog