SPOLEČNOST ORIFLAME ZÍSKALA 5. MÍSTO V SOUTĚŽI NEJLEPŠÍ ZAMĚSTNAVATELÉ ČESKÉ REPUBLIKY V ROCE 2009
19.01.2011 08:32SPOLEČNOST ORIFLAME ZÍSKALA 5. MÍSTO V SOUTĚŽI NEJLEPŠÍ ZAMĚSTNAVATELÉ ČESKÉ REPUBLIKY V ROCE 2009
Společnost Oriflame obsadila 5. místo v sedmém kole studie „Nejlepší zaměstnavatelé České republiky“, kterou zpracovává renomovaná mezinárodní poradenská společnost Hewitt Associates. Zařadila se tak mezi TOP 10 nejlepších zaměstnavatelů v České republice.
15. dubna byl českou pobočkou největší poradenské a outsourcingové společnosti v oblasti řízení lidských zdrojů Hewitt Associates již posedmé vyhlášen žebříček nejlepších zaměstnavatelů na základě studie Best Employers České Republiky.
Podmínkou účasti bylo, stejně jako v minulých ročnících, působit na českém trhu minimálně 2 roky a splnit minimální počet 50 stálých zaměstnanců. Samotná účast ve studii ani základní výstupy nejsou zpoplatněny.
Do letošního ročníku se přihlásilo celkem 58 společností, z nichž 50 splnilo podmínky pro zařazení do žebříčku. Výsledky studie vycházejí z názoru 8042 zaměstnanců a 197 vrcholových manažerů, kteří prostřednictvím vyplněných dotazníků vyjádřili názor na svého zaměstnavatele. Tento vzorek respondentů reprezentuje zaměstnaneckou populaci více než 20.000 zaměstnanců.
Společnost Oriflame obsadila v kategorii malé a střední společnosti (do 250 zaměstnanců) páté místo, čímž si svou pozici z loňského roku vylepšila o tři místa! V první desítce tak figuruje jako jediná kosmetická firma.
V této studii byli zaměstnavatelé posuzováni na základě tří aspektů – názorů jejich vlastních zaměstnanců, personálních politik společnosti a pohledu jejich nejvyššího vedení. Klíčovým pojmem pro stanovení pořadí společností v žebříčku je tzv. motivovanost zaměstnanců. Motivovanost je v průzkumech společnosti Hewitt definována jako stav citového a intelektuálního zapojení zaměstnance do dění ve firmě.
Zaměstnanci Oriflame vykazují dle studie vysokou motivovanost a spokojenost se zaměstnáním ve své společnosti. Dále byla zaznamenána vysoká efektivita politiky v oblasti řízení lidských zdrojů, která je sladěna s obchodními cíli společnosti a je pozitivně přijímána zaměstnanci.
„Myslím, že mohu mluvit za celé vedení firmy, že si velmi vážíme toho, jak velká je shoda mezi motivovaností zaměstnanců a cíli společnosti. Těší mě, že náš úspěch v minulém roce se ještě vylepšil o tři příčky. To dám dává motivaci tuto pozici dále vylepšovat a i do dalších let zaměstnaneckou politiku zlepšovat.“ říká Mirek Kopřiva, generální ředitel Oriflame Česká republika.
Oriflame je jednou z nejrychleji rostoucích kosmetických společností přímého prodeje, založená v roce 1967 ve Švédsku. Operuje v 60 zemích světa a ve více než 30 z nich má vedoucí postavení v některém segmentu. Oriflame nabízí kompletní sortiment kvalitních přípravků péče o pleť, vůní, dekorativní kosmetiky, potravinových doplňků a nově interiérových vůní, jež je distribuován prostřednictvím 3,3 milionů nezávislých kosmetických poradců. Oriflame má vlastní vývojové a výzkumné centrum, je držitelem několika patentů a kosmetiku vyrábí v 5 vlastních výrobních závodech. Roční světové prodeje přesahují 1,3 miliardy eur.
V České republice začala firma Oriflame působit již v roce 1990, takže v letošním roce slavíme již 20 let úspěšné existence na českém trhu. Slavit s námi bude přes 90 000 nezávislých kosmetických poradců po celé republice. Tváří Oriflame Česká republika je již čtvrtým rokem Tereza Maxová, s jejíž nadací Oriflame spolupracuje od roku 2002. Oriflame netestuje své výrobky na zvířatech. Zvláštní důraz klade na používání přírodních látek a výtažků. Používá aerosoly, které neničí ozón, a výrobky jsou baleny do recyklovatelných obalů šetrných k životnímu prostředí.
———
Zpět