Oriflame získal v České republice statut Superbrand 2006
19.01.2011 08:26Porota Superbrands pro rok 2006 sestavena z 11 předních českých i mezinárodních osobností v oblasti brandingu zařadila v nezávislém hlasování značku Oriflame do exkluzivní skupiny 100 nejvýznamnějších značek, kterým zaslouženě náleží titul „Superbrand České republiky“.
Tato nominace svědčí o výjimečnosti značky Oriflame a respektu, který vzbuzuje u stávajících zákazníků, médií, dodavatelů, investorů a zaměstnanců, kteří ji spoluvytvářejí. Superznačka není nutně globální ani pompézní. Je důvěryhodná, přesvědčivá a naplňující svou definici: „Superznačka si vybudovala ve svém oboru tu nejlepší pověst a v porovnání s jinými značkami nabízí svým zákazníkům výrazné emocionální nebo hmotné výhody, které zákazníci ať vědomě nebo podvědomě žádají, chtějí a oceňují.“ Oriflame byl mezi 250 nejvýznamnějších značek České republiky zařazen i v roce 2005.
„Značka Oriflame získala za 16 let svého působení v České republice řadu ocenění, jak ze strany odborníků, tak i zákazníků. V letošním roce získal Oriflame prestižní ocenění „Doporučeno Asociací vizážistů a stylistů České republiky“ pro 3 výrobky Oriflame z celkových 8 ohodnocených produktů. Je pro nás velkou ctí, že po roce 2005, kdy byla značka Oriflame zvolena za jednu z nejsilnějších značek v České republice, byla i za rok 2006 zařazena mnoha odborníky z marketingové komunikace mezi TOP 100 nejvýznamnějších značek na českém trhu. Přestože se Oriflame za 16 let svého působení v České republice dynamicky rozrostl, zůstává věrný svým základním hodnotám a své vizi – Stát se celosvětově kosmetickou společností přímého prodeje č. 1.“
Magnus Holm Alsterlind, generální ředitel Oriflame Czech Republic
Organizace Superbrands je považována za jednu z předních nezávislých autorit v oblasti brandingu. Jejím cílem je rozvíjet branding, vyzdvihovat a dále je zviditelňovat výjimečné značky. Program Superbrands funguje již několik let ve více než 70 zemích světa a v každé z těchto zemí je sestavena nezávislá porota odborníků, která uděluje statut „Superbrand“ pouze těm značkám, jež si toto ocenění podle jejich názoru skutečně zaslouží.
V České republice zahájila organizace Superbrands své působení v červenci 2004 a první program završila vydáním publikace „Superbrands – Průvodce některými nejvýznamnějšími značkami České republiky“ v české a anglické jazykové mutaci v Praze 13. června 2005. Po úspěšném dokončení prvního programu začal tým Superbrands pracovat na druhém ročníku a vydání další české knihy, která bude ještě rozsáhlejší a zajímavější než ta předcházející. Více informací o Superbrands lze nalézt na webových stránkách www.supebrands.org.
———
Zpět